2 Μαΐ 2018

Επιστολή προς Δήμαρχο Μπουτάρη για αναπάντητες επιστολές από τις υπηρεσίες του Δήμου για περίπου 1 χρόνο.

THS 08052015

attachement επιστολής πρός Μπουτάρη για ηλεκτροφωτισμό

Σημερνή επιστολή προς Δήμαρχο Μπουτάρη μετά από χθεσινή τυχαία συνάντηση μας στους διαδρόμους του Δημαρχείου. Έδωσε υπόσχεση, τουλάχιστον προφορική, ότι θα ασχοληθεί με το θέμα, καθώς ζήτησε το όνομα μου.
Το blog μας  έχει ήδη ενημερώσει όσοι ενδιαφέρθηκαν με τους ακόλουθους συνδέσμους

Μέρος Ι  https://zaungastnic.blogspot.ch/2017/12/blog-post_28.html

Μέρος ΙΙ https://zaungastnic.blogspot.ch/2018/05/blog-post.html



NTh < …@gmail.com>

Attachments08/05/2018  11:43 AM (0 minutes ago)

to mayor, bcc:… , bcc: …

                                                                                                                                                                                       Θεσσαλονίκη 8/5/2018
Δήμαρχο Θεσσαλονίκης

Αξιότιμε κύριε Μπουτάρη,

Το θέμα δεν είναι σπασμένες λάμπες και βλάβες, όπως μου αναφέρατε χθες. Το θέμα είναι πολύ πιο σοβαρό κύριε Μπουτάρη. Ζητείστε την αλληλογραφία μου με την Πρόεδρο του ΔΣ και με το γραφείο σας που παραλαμβάνει την αλληλογραφία σας. Θα μπορούσε να εξοικονομήσει αρκετές χιλιάδες Ευρώ από τον προϋπολογισμό σας άσχετα αν δανείζεστε ξένα κεφάλαια, αλλά και  μόνο που θα απεγκλωβιζόταν ο πολίτης σαν Δημότης από χρέη του Δήμου θα ήταν θετικό.
Σαν υπενθυμίζω τη σύντομη ανταλλαγή επικοινωνίας - στους διαδρόμους του Δημοτικού Συμβουλίου - που είχαμε χθες για το θέμα της επιστολής που έχω στείλει και δεν έχω λάβει καμία απάντηση ούτε από εσάς ούτε από την αξιότιμή σας κυρία Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου ούτε από τον Αντιδήμαρχο κ Παππά και την υπόσχεση που μου δώσατε ότι θα το ασχοληθείτε με το θέμα. Και δεν πρέπει να ερχόμαστε στο σημείο να σας συναντώ κατά τύχη στους διαδρόμους του Δημαρχείου και να σας ξαφνιάζω λέγοντας εγώ ως πολίτης το πρόβλημα μου αντί να το διαχειρίζονται  και να το λύνουν οι υπηρεσίες σας, και να μου κάνετε χάρη μέσα όλα που έχετε να ασχοληθείτε με το θέμα μου.  

Η κυρία Πρόεδρος για να κερδίσει χρόνο και να με καθυστερήσει (απογοήτευση πολίτη στο τέλος και "παράδοση των όπλων" ??) έστειλε κάποια στιγμή την κυρία από την γραμματεία της όταν παρευρισκόμουν σε ΔΣ να με ενημερώσει ότι θα με καλέσει  σύντομα να μιλήσουμε για τα θέματα, κάτι που φυσικά ποτέ δεν συνέβη.

Τους έχω παρακαλέσει όποια απάντηση στείλουν να τη στείλουν στο mail μου.

Επίσης παρακαλώ άλλη μια φορά μέσω Εσάς, την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου την Αντιδημαρχία Τεχνικών Έργων, να μου απαντήσει στο θέμα των σιντριβανιών, τι έχει πληρωθεί ο Φοντάνα το 2017 που κατά τον Αντιδήμαρχο σας δεν υπήρξε και δεν δούλεψε - έχω γραπτό υπηρεσιακό του σημείωμα- (σήμερα έχουμε αρχές Μάϊου και η σύμβαση για τα σιντριβάνια που είχε ανακοινωθεί τον 08/2017 από τον Αντιδήμαρχο, για το 2018 δεν έχει γίνει ακόμα με αποτέλεσμα...- αν θέλετε σας στέλνω φωτογραφίες) και ποια επιτροπή παρέλαβε το έργο στο Κήπου του Καλού (φωτογραφίες έχουν σταλεί) και γιατί δεν έχουν διορθωθεί οι κακοτεχνίες στο συγκεκριμένο έργο από τον εργολάβο. Ο Αντιδήμαρχος με έβγαλε εμμέσως πλην σαφώς και παρανοϊκό, λέγοντας μου ότι αυτές οι κακοτεχνίες είναι θέμα αρχιτεκτονικής μελέτης και έτσι γίνονται τα έργα  και στο εξωτερικό. Για πόσο ... θεωρεί τους πολίτες ο Αντιδήμαρχός σας. Έχω όλη την επικοινωνία μαζί του στο blog μου.

Η μη ουσιαστική και η αποφυγή απάντησης παρόλο τις φωτογραφίες που έχω στείλει, τόσο από τον Αντιδήμαρχο  όσο και από την Πρόεδρο  δηλώνει κάποια πράγματα κύριε Μπουτάρη και αυτό προς δικής σας ενημέρωση, καθώς φαντάζομαι δεν έρχονται προς δική σας ενημέρωση τέτοιες επικοινωνίες με τους πολίτες.

Σας αναφέρω και τους αριθμούς πρωτοκόλλων των επιστολών.
Δήμαρχο Θεσσαλονίκης: 113170 από 4.12.2017, βλέπε παρακάτω συνημμένα.
Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου 476 και 477 από 25.10.2017

Μη σας δείξουν κάποια επιστολή που έχει σταλεί προς εμένα διότι δεν έχει καμία σχέση με τα ερωτήματα μου. Το γνωστό πολιτικό τερτίπι, post factum ή λευκές και μαύρες αλήθειες και ψέματα ή όπως θέλετε ονομάστε τα.  Αν θέλετε διαβάστε τα ερωτήματα μου και τις παρανοϊκές απαντήσεις που εδόθησαν.

Σας παρακαλώ πολύ οποιαδήποτε απάντηση, παρακαλώ όμως ουσιαστική επι των θεμάτων και χωρίς προσβολές από τυχόν υπηρεσίες σας, να μου την στείλετε στο mail μου. Έχει ίδια ισχύ όπως και με το ταχυδρομείο.
Αναμένω την απάντησή σας εντός των επομένων 10 ημερών. Η εκ του νόμου δοθείσα  ανώτερη επιτρεπτή χρονική περίοδο  αναμονής του πολίτη για μια απάντηση από τις υπηρεσίες από ότι έχετε καταλάβει έχει καταργηθεί στη δική μου περίπτωση.

Με εκτίμηση και ευχαριστίες εκ των προτέρων.

Ν.Θ

-

Dr. rer. pol.


Συνημμένα τα mail προς εσάς με την γνωστοποίηση ότι κατέθεσα επιστολές με πρωτόκολλο.

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε,

αξιότιμοι κ.κ.,

Συνημμένα σας στέλνω την  επιστολή που πρωτοκόλλησα χθες στο Δημαρχείο της Θεσσαλονίκης, ηλεκτρονικά. Σας παρακαλώ πολύ διαβάστε την επιστολή και μετα δώστε την στις υπηρεσίες σας. Θα ωφελούσε όλη την πόλη να γνωρίζατε τι συμβαίνει στο συγκεκριμένο θέμα.

Αναμένοντας την απάντησή σας παραμένω,

με εκτίμηση.

Ν

-

2 Attachments

attachement επιστολής πρός Μπουτάρη για ηλεκτροφωτισμό

Ετικέτες